داغونم...داغـــــــــــــــونـــــــــــ...




نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعيت من در ياهو



آمار وب



طراح قالب:



لوگو دوستان



موزيک و ساير امکانات





هععععععععععی خدا.....

بعضی وقتا

یه جوری دلتو میشکنن که راهی نمیمونه واست جز خون به جیگرخوردن

هوووف

بعضی وقتا نباید گریه کنی ولی تا میگه من تورو نمیشناسمت بغضت میترکه و هوات ابری میشه

اون جملش مثل تلنگری بود که هوام و بارونی کرد

دوسش داشتم اما نباید بهش بگم

اعتراف کردن 

فکر

نمیکردم اینقدر 

سخت باشه

گریهگریهگریهگریه

سرم درد میکنه

دیشب تا ساعت پنج صبح داشتم اهنگ گوش میدادمو گریه میکردم

اخه

اون تنها کسی بود که پیشش دردو دل میکردم

هروقت

بهش احتیاج داشتم

پیشم

بود

ولی

من کاری کردم که خوش بره

اوووووووف خدااااااااا

بهم میگفت

تا تو بهم نگی برو نمیرم

خیلی 

دوسم داشت

ولی

من قدرشو ندونستم

نتونستم

نگهش دارم

گریهگریهگریهگریه

من میخوامش ولی چیز هایی هستند که جلوی مارو میگیرن

دلم میگیره وقتی یادش میفتم

هوام ابری شده وقتی یه باره دیگه باهاش حرف زدم

گریهگریهگریهگریه

سخته....سختتته

من تنهام دوستاهم خیلی وقتا نیستن

جنس مخالف یه چیز دیگه بود

خیییلی فرق داشت

خیییییییییییییییییییلی

اون با بقیشون 

فرق داشت

           



نظرات شما عزیزان:

kamran-asheg
ساعت23:34---5 تير 1394
.

چــقدر دزدیــدنِ نگــاه ِ تــو
از چشــمان ِ تــو
لــذت بخــش اســت!
گــویــی تیــله ای
از چشــمم بــه دلــم مــی افتــد!
بـــانـــو!
بــا مــردی کــه تیــله هــای
بسیــار دارد،
مــی آیــی؟
.
.
.

در زندگی
هرکسی را که دوست بداری از او ضعیفتری
زیرا برای راضی نگه داشتنش
حاضری دست به هرکار اشتباهی بزنی…

.
.
.

من
برای دوست داشتن ات
مدت هاست آماده ام
اما
امان از تو
امان از زن ها
همیشه دیر حاضر می شوید . . .

.
.
.

نازنینم همه هستی همه مستی
بی توام بی همه هستی
هرچه دارم با تو دارم
با توام با شور و مستی
عشق و رویا عشق و هستی
در کلامم در نگاهم
موج عشق و موج هستی
همه آرامش ، همه آرام تو هستی

.
.
.

پشت این چشم ها
ابرها درگیرند
و من
کنار خنده هایت می مانم
در این دقایق دلتنگی

.
.
.

آدمها هرچقدر بزرگتر میشوند
دلشان بیشتر بغل میخواهد
حتى بیشتر از وقتى که کودک بودند !
اما من هیچ وقت بغل مامانم نخوابیدم

از 5 سالگی یادمه توی یه اتاق روی یه تخت

.
.
.

هیچ شباهتی با یوسف نبی ندارم !
نه رسولم !
نه زیبایم !
نه عزیز شده ام !
نه چشم به راهی دارم !
فقط در چاه خاطرات تو افتاده ام …
تو زلیخا شده ای اما من نتونستم یوسفت بشم
زلیخای یوسف خخخ

.
.
.

فرقی نمیکنه من و تو متولد کدوم برج سالیم ،
مهم اینه که اگه تو نباشی
من همیشه برج زهرمارم . .
خخخخخ
مگه برج زهر مارم داریم ؟
نمی دونستم خخخ
خخخ

.
.
.

گاهی
کسانی که هزاران فرسنگ از شما فاصله دارند،
می توانند احساس بهتری نسبت به کسانی که دقیقا کنارتان هستند،
در شما ایجاد کنند!

کاملا موافقم با این حرف
چون می دونم که واست کم نزاشتم خخخ

.
.
.

مهربانتر از من دیدی نشانم بده
کسی که
بارها بسوزانیش
و باز هم با عشق نگاهت کند . . .

.
.
.

بـــوی نــارنـــج مــی دهــی عـشــق مــن…
بــهــار مــی آیـــی
یــا پــایـیـــز مــی رســی؟
خخخ
هیچ کدوم تولدش نزدیکه خخخ
ای جونم
خخخخ
آره بخند خخخ
خخخ
تولدتم مبارک

.
.
.

زیباترین شهر،
شهری‌ ست که در آن عاشق شده‌ای،
حتی اگر زشت‌ترین جای دنیا باشد!
من عاشقت شدم خیلی وقته
تهرونم بهترین خوب ترین زیبا ترین و البته کسافت و آلوده ترین شهر ایرونه
اما شهر تو بهترینه

.
.
.

دوست داشتنت را پنهان کردم…!!
نه از دست تو …
از ترس روزگار …
روزگاری که همه ی دوست داشتنی هایم را
از من گرفت
اما تا آخرش دوست دارم
حتی اگه زشت ترین دختر ایرون هم باشی دوست دارم
اگه فلج باشی اگه ضربه مغزی باشی اگه خخخ من که تورو دارم نابودت می کنم خخخ
اگه بمیری هم تنها با دلم میام روی سنگ قبرت میشینم و با خنده میگم دیدی گفتم روزگار خیلی نامرده عشقم اما در جواب تو چنان بغضی می گیرم که دوس دارم بخوابم کنارت در آغوشم بگیرم بدن بی حستو کنار تو جون بدم

.
.
.

من را
شمعدانی ای بدان
در گلدانی کوچک
که بیشتر از آب و آفتاب
به تو نیاز دارد!

.
.
.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط T.T.M1380 در 14:50 | |



کپي برداري بدون ذکر منبع غير مجاز مي باشد

طراح قالب : ميهن تم